سلامت روان

برخی از چهره های عمومی همه چیز را در مورد بیماری روانی اشتباه می دانند

برخی از چهره های عمومی همه چیز را در مورد بیماری روانی اشتباه می دانند: در میان نامزدهای انتخابات آینده شهردار نیویورک، یکی از آنها در مناظره هفته گذشته اظهارنظرهای بسیار ناآگاهانه ای در ارتباط با بیماری روانی کرد. این نامزد در بحث درباره سیل اخیر تجاوزات گفت: «بله، بیماران روانی حقوقی دارند، اما می‌دانید چه کسانی حقوق دیگری دارند؟ ما انجام می دهیم: مردم و خانواده های شهر. ما حق داریم در خیابان راه برویم و از امنیت خود نترسیدیم زیرا یک بیمار روانی قرار است به ما حمله کند.

این گزاره در اطلاق افراد دارای شرایط سلامت روان به عنوان «دیگری»، خارج از «ما»، این واقعیت را نادیده می گیرد که افراد مبتلا به بیماری روانی بخشی از جوامع ما هستند – والدین، فرزندان، همسایگان ما، و غیره. این کلیشه که افراد مبتلا به بیماری روانی خطرناک هستند. در حالی که در واقع افرادی که از بیماری های روانی جدی رنج می برند، بسیار بیشتر از مرتکبان جرایم خشونت آمیز قربانی می شوند.

همه اینها باعث انگ بیشتر بیماری روانی می شود و درخواست و دریافت کمک را برای افراد و خانواده های متاثر از آن دشوارتر می کند. و خیلی رایج است.

این نامزد همچنین نگرانی خود را بیان کرد که “مردان بی خانمان دارای بیماری روانی در حال تغییر شخصیت محله های ما هستند”. در حالی که او درست می گوید که بسیاری از افراد مبتلا به بیماری روانی در خیابان های ما بی حال هستند و به درستی اظهار داشت که آنها باید در “محیط بهتری باشند. واضح است که اولویت رفاه این اعضای آسیب پذیر جامعه ما نیست.

حتی اگر «محیط‌های بهتر» ذکر شده به‌طور گسترده در دسترس باشد. قوانین بهداشت روانی ما به حدی به حقوق بیمار تعلق می‌گیرد که افراد مبتلا به بیماری روانی می‌توانند و اغلب از مراقبت‌های مورد نیاز خودداری کنند. این قوانین جهانی را عادی کرده است که در آن افراد به دلیل اینکه از شرایطی رنج می برند. که بینش، قضاوت و تصمیم گیری مفید آنها را محدود می کند رنج می برند و از بیمارستان های روانی، زندان ها و زندگی در خیابان ها دور می شوند و خارج می شوند.

تقصیر همه اینها بر عهده افراد مبتلا به بیماری روانی و خانواده هایی نیست که زندگی خود را وارونه کرده اند. و سعی می کنند به آنها کمک کنند، همانطور که من هر روز در قانون سلامت روان خود می بینم. و در حالی که اصلاح چارچوب های قانونی زمان بر است، رهبران آینده نگر می توانند همدلی و شفقت را در یک لحظه انتخاب کنند.

من از همه این رهبران و شخصیت‌های عمومی می‌خواهم که این موضوع را در حین بررسی مواضع سیاستی و مشخص کردن زبانی که می‌دانند. به طور گسترده منتشر می‌شود، در نظر بگیرند. انتخاب های آنها می تواند راه درازی را در جهت بهبود زندگی افرادی که به دلیل بیماری روانی و مسائل مربوط به آن با چالش های فوق العاده ای روبرو هستند، کمک کند.

نوشته ای از کلینیک آنلاین

Therapy Center

02188015978

09334946711