سلامت روان ویژه عموم مردم

چرا ما به آگاهی بیشتر از بیماری های روانی جدی نیاز داریم؟

چرا ما به آگاهی بیشتر از بیماری های روانی جدی نیاز داریم؟: در حدود 10 سال گذشته، مسائل مربوط به سلامت روان به طور فزاینده ای عادی شده است. انگی که زمانی با تشخیص هایی مانند افسردگی یا اختلال دوقطبی همراه بود، زمانی که افراد بیشتر – به ویژه شخصیت های عمومی – آشکارا در مورد اینکه چگونه با چالش های عاطفی دست و پنجه نرم کرده اند صحبت می کنند و اغلب از درمان های مختلف از مشاوره گرفته تا دارو سود می برند.

در حالی که این تغییر، البته، خوشایند و مثبت است، بسیاری از افراد و خانواده هایی را که با مسائل بهداشت روانی دست و پنجه نرم می کنند، کنار گذاشته است. من به 10 میلیون آمریکایی اشاره می کنم – از هر 20 بزرگسال، 1 نفر، و از هر 10 جوان و بزرگسال، 1 نفر – که هر ساله بیماری روانی جدی را تجربه می کنند.

ماه آگاهی از سلامت روان

در ماه می، که ماه آگاهی از سلامت روان است، بیایید به تمرکز مثبت و حمایتی بر افراد و خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری‌های روانی جدی ادامه دهیم. آنها به سطوح بسیار بالاتری از مراقبت و حمایت از آنچه در حال حاضر دریافت می کنند نیاز دارند.

بیماری روانی جدی به عنوان یک اختلال روانی، رفتاری یا عاطفی قابل تشخیص است که باعث اختلال عملکردی جدی می شود که به طور قابل توجهی با یک یا چند فعالیت اصلی زندگی تداخل یا محدود می کند. شایع ترین تشخیص های جدی سلامت روان شامل اختلالات اضطرابی، افسردگی اساسی، اختلال دوقطبی و همچنین اسکیزوفرنی است.

چیزی که بیماری روانی جدی را متمایز می کند این است که مستلزم یک وضعیت پیچیده و مادام العمر است. درمان می تواند کمک کند، مشروط بر اینکه سازگار و همراه با مدیریت پرونده و خدمات پشتیبانی با کیفیت بالا باشد. با این حال، حتی در آن زمان، غیرمعمول نیست که افراد با شکست‌های بزرگ مواجه شوند، به طور مکرر داروهای خود را قطع می‌کنند.

اعضای خانواده افراد مبتلا به بیماری روانی جدی بیشتر وقت خود را با تمرکز و نگرانی در مورد رفاه و محل زندگی عزیزان خود می گذرانند. من به عنوان یک وکیل سلامت روان که به این خانواده ها کمک می کند. مرتباً تماس های دیوانه وار دریافت می کنم که استرس مداوم و ناتوان کننده ای را که این موقعیت ها ایجاد می کند. روشن می کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، به راحتی می توان درک کرد. که چگونه اقدامات خاصی که به نفع افرادی است که مشکلات سلامت روانی دارند. افراد مبتلا به بیماری روانی جدی را حذف می کنند. به عنوان مثال، روزهای سلامت روان در مطب برای کسانی که به اندازه کافی خوب نیستند. که بتوانند شغل خود را حفظ کنند چه فایده ای دارد؟.

افراد و خانواده‌هایی که تحت تأثیر بیماری‌های روانی جدی قرار گرفته‌اند. به‌طور قابل‌توجهی احساس می‌کنند که هنوز در حال دفاع از خود هستند. حتی در شرایطی که این کشور به طور فزاینده‌ای اهمیت کمک به افرادی را که مشکلات روانی، رفتاری و عاطفی دارند، تشخیص می‌دهد. این امید وجود دارد که درمان، ثبات و بهبودی وجود داشته باشد. اما در کنار آن، در این ماه آگاهی از سلامت روان، بیایید مطمئن شویم. که به افزایش آگاهی در مورد شرایط پیچیده‌تر بهداشت روانی که درمان آنها پرهزینه‌تر و از نظر عاطفی چالش برانگیزتر هستند، ادامه می‌دهیم. آنها به سطوح بسیار بالاتری از توجه، بودجه و حمایت نیاز دارند.

نوشته ای از کلینیک آنلاین

Therapy Center

02188015978

09334946711