یک روانشناس پیدا کن

مرضیه برازنده

مرضیه برازنده : چرا همه این مشکلات برای من اتفاق می‌افته؟

گاهی ما آدم‌ها به خودمون میایم و می‌بینیم چقدر هر روزمون تکراره. یک بار اشتباه می‌کنیم بار دوم تکرارش می‌کنیم و بار سوم و… . گاهی از خودمون می‌پرسیم که چرا من نمی‌تونم این لوپ معیوب رو قطع کنم. چرا دور خودم می‌چرخم و راهم رو پیدا نمی‌کنم. چرا پارتنر اول من به من خیانت کرد و دومی هم میکنه. بقیه شانس دارند؟ یا متوجه این خیانت همسرشون نمیشن؟ 

چه اتفاقی می‌افته که ما مدام تصمیمات‌مون رو تکرار می‌کنيم؟ چی شده که انتخابامون انقد بد شده؟ یا توان تصمیم‌گیری‌ نداریم؟ نمیدونم چه رشته‌ای رو بخونم؟ نمیدونم به چی علاقه دارم؟ 

و سوال مهم‌تر 

چرا همه اینها برای من اتفاق می‌افته؟

گاهی مراجعین از اضطراب این‌که نکنه درمانگرم به من بگه این کارو بکن/نکن به روانشناس مراجعه نمی‌کنند. باید بگم ما به عنوان روانشناس این حق رو نداریم که به مراجع‌مون بگیم چه کاری درسته و باید انجامش بده. چون او رو دارای عقل و منطق و با هویتی مستقل و مجزا می‌بینیم که توانایی تصمیم‌گیری رو داره، اما در برخی مسائل و مشکلات گیر کرده.

من مرضیه برازنده دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دانشجوی دکتری روانشناسی هستم و برای حل این مشکلات و سیکل‌های معیوب زندگی با نگاه ژرف روانپویشی کنارتون خواهم بود تا مشکلاتتون رو با هم و در کنار هم حل کنیم. 

اگر میخواید به صورت آنلاین ، تلفنی یا حضوری با من جلسه داشته باشید به شماره های

 02188015978

09334946711

زنگ بزنید.