یک روانشناس پیدا کن

علی صالحی

علی صالحی : رابطه مهم ترین بخش زندگی هر آدمی است. یه رابطه خوب می تونه یه فضای امنی بسازه که بتونید توش رشد کنید و باعث رشد دیگری بشید، خودتون رو ترمیم کنید و باعث ترمیم دیگری بشید، امید وار باشید و با حضور امن تون تو رابطه، امید به آینده رو برای دیگری رقم بزنید.

خودِ خودِ خودِ ما تنها چیزی که می خواد یه رابطه خوبه ولی از پارادوکس های عجیب و جالب رابطه اینه که تا خودمون نتونیم به سطحی از سلامت روانی برسیم، نمیتونیم سازنده یه رابطه سالم باشیم.

وقتی تو رابطه میریم یجورایی داریم قبول می کنیم که من آمادگی اینو دارم که خودمحور نباشم و بتونم از نگاه دیگری، خودم رو ببینم و جوری دیگری رو ببینم که حس درک شدن داشته باشه. ولی خب یه زمانهایی هم هست همه چی اینقد خوب نیست؛ در واقع اکثرا اینجوریه و این ماییم که وقتی قبول مسولیت می کنیم، باید قبول کنیم که چیزی که تو رابطه الان تو این لحظه هست، تقصیر یکی دیگه نیست و این ترکیب من و دیگری بوده که این رابطه رو به شکلی که الان هست در آورده.

اگر اینو قبول کنیم میتونیم امیدوار باشیم که با همراهی یه متخصص بتونیم مشکلات خودمون و رابطه مون و سهم خودمون رو تو این مشکلات ببینیم و حل و فصل اش کنیم.

من علی صالحی هستم، دانشجوی دکتری روانشناسی بالینی دانشگاه شاهد و دانش آموخته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی ایران. رویکرد درمانی من طرحواره درمانی  و زمینه کاری من رابطه عاطفی،شکست عاطفی ، درمان مشکلات اضطرابی و درمانگر رشد فردی هست و امیدوارم کنار همدیگه بتونیم در جهت این مسیر قدم برداریم.

اگر تمایل دارید من تراپیست شما باشم با منشی هماهنگ کنید

 02188015978

09334946711