یک روانشناس پیدا کن

مریم محمودی

مریم محمودی : در عصر حاضر که دوران روابط پیچیده انسانی است، بیشترین تعامل هر فرد متاهل در زندگی با همسر اوست. که اگر در این مسیر فشارزای پر پیچ و خم و در هم آمیخته در انتخاب همسر اشتباه کنیم. یا با اشتباهات خود و عدم مهارت های ارتباطی رابطه زوجی خود را به چالش بکشیم. اثرات مخربی بر سلامت خود ، خانواده ، فرزندان و نهایتاً جامعه خواهد داشت.


بنابراین مشاوره پیش از ازدواج جهت کمک به زوجین برای شناخت بهتر از یکدیگر و انتخاب صحیح تر و جلوگیری از اثرات مهلک ازدواج ناسالم و طلاق ، ضروری است. همچنین در صورت شکل گیری ازدواج برای بهبود تعاملات زوجی ، ایجاد بستر و محیط سالم و سازگار و مفید برای مطالبات زوجی و فرزندان و خانواده ، زوج درمانی و مشاوره فردی کمک گسترده‌ای برای برطرف کردن مشکلات فردی و زوجی خواهد کرد.


من مریم محمودی دانش آموخته رشته روانشناسی و دارای مدرک کارشناسی ارشد.  و دارای چندین گواهینامه از کارگاههای مختلفت تکمیلی در زمینه درمانگری با رویکرد cbt در زمینه مشاوره پیش از ازدواج ، زوج درمانی و مشاوره فردی فعالیت دارم . و زمینه کاری من ایجاد بهبود در مهارت های ارتباطی و روابط بین فردی و حل مشکلات و مسائل فردی با رویکرد شناختی -رفتاری است.

من 3 روز در هفته به صورت آنلاین و حضوری مراجعینم را ویزیت میکنم . اگر شما من را به عنوان درمانگر خود انتخاب کردید با منشی من تماس بگیرید. :

 02188015978

09334946711