یک روانشناس پیدا کن

فرهاد چنگیزی

فرهاد چنگیزی را سالهاست به عنوان فردی باهوش ، خلاق و بی قاعده در عرصه ی روانشناسی مییشناسیم . اگر او را از نزدیک دیده باشید اولین چیزی که به ذهنتان میرسد این است ” اوه ! او ممکن است هر چیزی باشد غیر از یک روانشناس. ” و یا ” به راستی چه کسانی او را به عنوان درمانگر خود انتخاب میکنند ؟” اما صبور باشید این تمام ماجرا نیست .

اگر شما یک روانشناس هستید احتمال اینکه تا کنون پولی به حساب او واریز کرده باشید بسیار زیاد است . سالهاست او در حوزه ی برگزاری دوره های اموزشی و ارائه ی محتوای تخصصی به روانشناسان پیشتاز است . و میتوانم به جرعت بگویم اگر فعالیت او به عنوان یک درمانگر چنگی به دل نمیزند اما دوره هایی که او برگزار کرده است برای شمار بسیار زیادی از روانشناسان گامی جدی برای حرفه ای شدن بود .

او در تمام دوره هایی که برگزار کرده است تلاش کرد از اساتید ، باسواد ، جوان با این استدلال که دانش انها به روز باشد و برای رقابت با اساتید مشهور و قدیمی حرفی برای برای گفتن داشته باشند استفاده کرده است .

ایده ی فرهاد چنگیزی در مدرسه ی روانشناسی اموزش برای تمام افراد است. حتی تمام افرادی که موقعیت جغرافیایی باعث شده اموزش دیدن در حوزه های تخصصی برای انها بسیار هزینه بر و زمان بر تمام شود. در این لحظه هر فارسی زبانی چه در افغانستان و چه در کانادا. هر ایرانی چه در دور افتاده ترین روستای بلوچستان و چه در بین کوه های زاگرس و در تهران میتوانند به راحتی به محتوای ارائه شده دسترسی داشته باشند. این خدمتی است که مشابه آن هر گز به روانشناسان نشده است .