فردی

عادت هایی که خیلی هم بد نیستند

اعتدال در هر کاری خوب است. عادت های بد نیز می توانند گاهی نقش مثبت در تئاتر زندگی داشته باشند. پس به همه چیز بد نگاه نکنید.

دکترهای روانشناس در مورد مزایای عادت های بد بسیار سخن گفته اند. به طور مثال، بعضی از افراد از انجام کارها طفره می روند و انجام آنها را به تعویق می اندازند. این افراد همیشه این طور بوده و خواهند بود. دکتر فولر در مورد این افراد می گوید آنها آرام هستند و این نوع طفره رفتنشان باعث می شود تا به طور موقت از استرس دور باشند و هر زمان کار خود را آغاز می کنند، آن را به بهترین روش انجام می دهند. این افراد به دو دسته تقسیم می شوند: افرادی که کار را به تعویق می اندازند و به سررسید کارها اهمیتی نمی دهند و افرادی که تا لحظه آخر صبر می کنند و ناگهان تصمیم به انجام آنها می گیرند.

عادت های بد,مزایای عادت های بد,اعتدال در هر کاری

دکتر فولر همچنین در مورد مزایای خوردن کمی شکلات در روز نیز گفته است. فلاونوئید موجود در شکلات تلخ می تواند باعث کاهش فشار خون و کاهش خطر بیماری های قلبی شود. چرت کوتاه در طول روز باعث سرحال شدن و بهتر شدن کار کردن مغز می شود.

در اینجا باید در مورد بزرگ ترین عادت بد صحبت کنیم: آیا قهوه برای بدن مضر است؟ پاسخ این سوال این است که تعادل در همه چیز خوب است. اگر یک یا دو فنجان در طول روز قهوه بنوشید بد نیست و حتی موجب سرحال شدن و داشتن انرژی بیشتر نیز می شود.

البته در مورد این مسایل باید با پزشک خود مشورت کنید. اما در حال حاضر باید گفت، عادت های بد همیشه هم بد نیستند.

منبع:برترین ها